Les escoles i instituts de Santa Coloma programen les jornades de portes obertes

Amb aquestes jornades comença el procés d'incripció als centres educatius, les dades del qual encara no s'han publicat.

Amb la previsió que el període de preinscripció de l’educació infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria sigui el febrer, tot i que encara no ha sortit la normativa que regula el calendari, els centres educatius de Santa Coloma han fixat ja unes jornades de portes obertes.

Els pares i les mares podran conèixer les característiques de les escoles i els instituts de la ciutat. Les dates de les jornades, en la majoria dels casos, seran aquestes: centres d’educació infantil (segon cicle) i primària, 27 i 28 de gener; instituts d’educació secundària, 1 i 2 de febrer.

Com l’horari no és uniforme, es recomana a pares i mares que truquin abans als centres que vulguin visitar per concertar l’hora. Les famílies amb fills o filles que hagin de començar l’escolarització (3 anys) o que passin a cursar l’educació secundària obligatòria (12 anys) rebran a casa seva la guia de centres educatius colomencs corresponent al curs 2011-2012.