La UCA, campiona de Catalunya de Cros

L'equip cadet de la entitat colomenca ha aconseguit a Mataró el títol autonòmic i la classificació pel Campionat d'Espanya.

L'equip cadet de la Unió Colomenca d'Atletisme va aconseguir el Campionat de Catalunya de Cros per equips en la competició celebrada el passat 27 de gener, en el cros de Mataró. L'equip format per Marc Rodríguez, Dani Marín, Mohamed Zouhiar, Julen Marín i Guillem García es van imposar a la resta d'equips participants.

L'equip, format en l'Escola Colomenca d'Atletisme, entrenat per Rafael Caro i Dani Barrero, va aconseguir el primer lloc amb 65 punts, els mateixos que l'Esportiu Penedès, però gràcies que l'últim atleta que va puntuar dels colomencs ho va fer deu llocs per davant de l'últim dels de Vilafranca es va desfer l'empat a favor dels atletes de la Unió Colomenca.

I ara, al Campionat d'Espanya

Amb aquest resultat l'equip cadet s'ha classificat per disputar el Campionat d'Espanya de Cros que se celebrarà el proper 24 de febrer en Oropesa. A l'equip cadet se li pot afegir l'equip juvenil que va aconseguir una meritòria cinquena posició, ja que la Joventut Atlètica Sabadell, que va aconseguir la primera posició, ja estava classificada per al Campionat d'Espanya degut a que en la temporada anterior van quedar en tercera posició de l'estatal. L'equip juvenil el van formar: Madani Ben Hida, Joaquim García, Oriol García, Alejandro Domínguez i Omar El Allali.