Els passats 10 i 11 de novembre el Club Satori va ser l'únic representant espanyol que es va desplaçar amb l'equip Sènior Masculí i Femení al Mundial que es fa cada 4 anys al Japó, aquest cop a la ciutat de Toyama. Els resultats més destacats de l'equip Satori dirigit pel Shihan Vicente Sánchez i actuant com Coach Fernando Solís, van ser els següents:
- JONATHAN TINEO Sotscampió i competidor més tècnic
- TEONA GASDELIANI 4a Classificada
- JONATHAN REDONDO 6º Classificat
La final que va disputar Jonathan Tineo amb el japonès Tajuman Koketsu, campió de l'edició anterior, es va resoldre després de diverses prolongacions i amb molt d'equilibri
Pel que fa a la resta de competidors del club colomenc, Ricard Tineo va passar a la segona ronda i Dani Redonde va caure en aquest segona ronda.
En el cas femení es participa en el mateix pes i Teona Gasdeliani, que és la primera vegada que competeix en Japó, va realitzar un gran treball per aconseguir aquest merescut 4º lloc en la categoria de lleugers.
Amb aquest nou èxit del Club Satori segueix sent reconegut com un dels Clubs més importants al món en aquesta especialitat.