En el context de la celebració del Dia d'Andalusia a Catalunya, exposició «Carlos Pérez Siquier, essencial» al Centre d'Art Can Sisteré. Són obres de gran format d'aquest artista andalús, considerat un dels pioners de l'avantguarda fotogràfica a Espanya. Va ser Premi Nacional de Fotografia el 2003 i Premi Bartolomé Ros a 2013 a la millor trajectòria professional espanyola.
«Carlos Pérez Siquier, essencial» presenta una selecció d'imatges preses entre els anys 1957 i 2000, que permetran al visitant conèixer la seva obra en essència, de les primeres fotografies en blanc i negre del barri de la Chanca, fins a les recents captures en color , en què, sempre en contacte amb el seu contemporaneïtat, aposta decididament per la valoració del que és proper i mínim emparentant estèticament amb l'art pop.
Juan Manuel Martín Robles ha comissariat l'exposició a partir dels fons del Museu Ibáñez d'Olula del Riu (Almería), una de les institucions culturals més suggerents de l'Andalusia oriental.
La mostra es podrà veure fins al 3 d'abril, de dimarts a dissabte de 17.00 a 21.00 hi els dissabtes i diumenges de 11.00 a 13.30 h a Can Sisteré (c. Sant Carles, s/n).