La cursa popular de la Festa Major s'ha convertit en una de les activitats amb més participació del cicle festiu. Organitzada per la Unió Colomenca d’Atletisme (UCA) i l’Institut Municipal d’Esports de l’Ajuntament (IME), enguany es disputarà diumenge 7 de setembre a les 10:00h.
En aquesta edició la sortida es realitzarà al parc d’Europa i el recorregut del circuït serà per diferents carrers i espais de la ciutat com el parc d’Europa- carrer de Dr. Ferran-Sant Carles, Santa Gemma i avinguda de la Generalitat; continuarà pel Molinet, llera del riu Besòs per finalitzar al parc de Can Zam.
Es tracta d’una cursa oberta a tothom sense distinció de categoria, edat, sexe o nacionalitat. Per participar-hi, però, s’ha de formalitzar prèviament la inscripció, limitada a un màxim de 1.000 corredors i corredores; aquesta es pot fer actualment als centres esportius de Duet Fondo (c/Victor Hugo, s/n) i Duet Can Zam (pl. Mediterrània) i a partir del 25 d’agost també presencialment a l’Institut Municipal d’Esports (pl. Manent) i a través de l’adreça electrònica ime@gramenet.cat.
Esdeveniment solidari “Todos con Mayka”
Però la Festa Major ens depara també esdeveniments esportius i solidaris. Un d’ells és la màster class de zumba i body combat “Todos con Mayca”, que se celebrarà dissabte 6 de setembre a les 9:30h a la plaça de la Vila.
Aquest esdeveniment està organitzat pel CE Rambla Fondo i la plataforma solidària “Todos con Mayka”, amb el suport de l’Ajuntament, per a ajudar a aquesta nena colomenca malalta de neuroblastoma, un tipus de càncer localitzat en el ronyó amb un costós tractament. Participa-hi!
A més d’aquest esdeveniment solidari i esportiu, la #Festacoloma2014 també oferirà grans cites de l’esport com els tornejos de pàdel, de futbol i de futbol sala adaptat, concursos d’escacs, la cursa ciclista, exhibicions d’aeromodelisme, entre d’altres propostes.