Tot seguit, la regidora de Cultura, Petra Jiménez; juntament amb David Marín, director del Teatre; i José Velasco, tècnic de l’Ajuntament, van dinamitzar l’acte en el qual es va fer un repàs de la trajectòria històrica del Teatre Sagarra i es va parlar de la diversitat d’activitats que s’inclouen dins de l’oferta cultural de Santa Coloma.
El Teatre i l’Auditori són dos dels espais de la ciutat on es duen a terme actes culturals i aquests estan recollits en una mateixa agenda. Es va destacar que el teatre, a més de tenir una programació marcada per la demanda, s’ha obert a les entitats i moviments culturals de la ciutat. També van exposar-se els avantatges que suposa la targeta Sagarra club i com obtenir-la.
L’activitat va comptar amb una trentena de participants, molts dels quals van assistir en representació de les diferents entitats i grups de la ciutat relacionats amb moviments culturals com la música, la dansa, la màgia, la literatura, la pintura i el teatre.
Es van recollir propostes molt interessants per part dels assistents, que tenen ganes de col·laborar plegats per dur a terme iniciatives diverses i promoure la realització de tot un seguit esdeveniments culturals a la nostra ciutat.