Connexió del carrer dels Espriu amb Pons i Rabadà

Les properes setmanes començarà l’execució de les obres del carrer dels Espriu, per prolongar aquesta via i connectar-la amb l’avinguda de Mossèn Pons i Rabadà.

La intervenció prolongarà el carrer d’Espriu en 138 metres, des de les escales de Joaquim de Talavera fins a l’avinguda de Pons i Rabadà.
El projecte d’obertura del carrer durarà uns sis mesos aproximadament i inclou la creació de vorera i passos adaptats a persones amb mobilitat reduïda, en el cantó esquerra del carrer, i la creació de calçada per a la circulació de vehicles. En aquest nou tram de la via, es col·locarà mobiliari urbà –papereres i bancs-, s’instal·larà xarxa d’enllumenat i de clavegueram, entre d’altres serveis.
Durant el temps d’execució de les obres no es podrà aparcar en tot el carrer d’Espriu i només es permetrà el pas als aparcaments particulars i serveis en la mesura del possible.

Aquest projecte s’emmarca en el programa municipal “Millorem el nostre barri” amb el que s’estan renovant i actuant a diferents carrers de la ciutat, a partir de les aportacions recollides a les diferents Regidories de Districte, les trobades veïnals i a través del programa L’Alcaldia als barris.