Concert especial de Sant Jordi a l’Auditori

En el marc de la Diada 23-A, l’Auditori oferirà un concert especial i el lliurament dels Premis del V Concurs de Composició Sant Jordi 2014.

La Diada de Sant Jordi, el proper 23 d’abril, portarà molta activitat a Santa Coloma. A més de la Fira del Llibre a la plaça de la Vila i les activitats previstes al Fondo amb les biblioteques, l’Auditori Can Roig i Torres també oferirà un concert especial. Per una banda, el públic assistent podrà veure la interpretació dels guardonats i guardonades al IV Concurs de Composició Sant Jordi 2013, interpretant peces a piano, flauta i violí. Per altra, se celebrarà el lliurament dels Premis del V Concurs de Composició Santa Jordi 2014.

Més informació al web Auditori

I al perfil de facebook Auditori 

Can Roig i Torre en Concert


L’Escola Municipal de Música Can Roig i Torres ofereix la seva XXVIII temporada d’actuacions gener-juny, amb un nou format anomenat Can Roig i Torre en Concert. La programació combina els tradicionals concerts dels professors, denominats en “3/4”, els dels alumnes “Els més joves”, els de joves talents, “Músics emergents” alguns d’ells formats a l’escola i amb una carrera musical en projecció i produccions proposades des de l’aula de cant i cant coral.

Una de les properes cites és el concert de divendres 25 d'abril (21.00h) a càrrec del pianista Àlex Ramirez, dins dels concerts "3/4"; el músic interpretarà "Els tres estils de Beethoven".

Podeu consultar el programa de concerts previstos aquest enllaç.