Colòmbia i el cantant Moises Loval, protagonistes del Mas Fonollar aquesta setmana

Avui s'inaugura una exposició fotogràfica sobre aquest pais, mentre que Loval oferirà un concert acústic el divendres.

"Fragment de vida. Colómbia: la quotidianitat com a utopia de resistència" és el títol de l'exposició amb fotografies de Judith Belmonte i Luís Ortiz. L'acte de presentació tindrà lloc dimecres dia 2, a partir de les 20 h. L'exposició es podrà visitar fins el 31 de març al CRJ Mas Fonollar (C. de Sant Jeroni, 1-3).

Al mateix equipament jovenil el cantautor Moisés Loval presenta el divendres el seu darrer treball discogràfic "Castillos de Arena". Loval estarà acompanyat al piano per Miguel Ángel Vera i a les guitarres per Miguel Àngel Esteve. El concert, que començarà a les 21.00 hores del divendres 4 de març, forma part del cicle Mas Unplugged.

<iframe src="http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FMasFonollar&amp;layout=box_count&amp;show_faces=false&amp;width=450&amp;action=recommend&amp;colorscheme=dark&amp;height=65" style="border: medium none; overflow: hidden; width: 450px; height: 65px;" allowtransparency="true" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>