Ambdós tràmits passen a gestionar-se exclusivament amb Cita prèvia a l’Oficina d’informació i Atenció ciutadana (OIAC).
A partir d'aquest 15 de maig, els següents tràmits s’incorporen a la llista de tràmits que es gestionen exclusivament amb Cita prèvia a l’Oficina d’informació i Atenció ciutadana (OIAC):
- Alta al Padró municipal d’habitants
- Canvi de domicili en el Padró municipal d’habitants.
Amb això, la llista de tràmits amb cita prèvia obligatòria és la següent:
- Tràmits de la Finestreta Única Empresarial (FUE)
- Certificats digitals (Idcat)
- Alta al Padró municipal d’habitants
- Canvi de domicili en el Padró municipal d’habitants
- Convocatòries temporals (Subvencions d’IBI, Beques d’activitats d’estiu, Permisos per a la venda de roses de Sant Jordi, etc...)
Es pot reservar Cita Prèvia mitjançant aquest espai web o al telèfon 93 462 40 90