El Centre de Normalització Lingüística L’Heura organitza la 2a Gimcana de les Llengües, un concurs sobre la diversitat lingüística que es realitzarà a través d’Internet des del 26 d’octubre i que es prolongarà de manera ininterrompuda fins al 30 de novembre.
Els objectius que persegueix la Gimcana són, en primer lloc, fer passar una bona estona tot aprenent sobre la diversitat lingüística, i en segon terme, fomentar la convivència a partir del coneixement de les diferents cultures.
La Gimcana vol mostrar la diversitat lingüística per aprendre a valorar-la i estimular el desig d’aprendre més llengües. Cada dimarts i divendres es formularan tres preguntes amb quatre opcions de respostes a través de la secció al web municipal.
Els dos primers guardons consistiran en un iPad i una bicicleta plegable. Hi haurà premis per als 25 primers classificats. La Gimcana compta amb el patrocini de La Caixa i la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Coloma i les empreses Esilex i Catalunyam!
La primera edició de la Gimcana va comptar amb més de 200 participants. La majoria eren residents de Santa Coloma, però el fet que es pogués jugar a través d’Internet va fer possible que hi participessin persones de diverses poblacions catalanes i fins i tot de fora de Catalunya.