Arbrat i pavimentació a les obres del centre

Ja ha començat la plantació dels nous arbres i el proper dia 20 s'iniciaran els treballs de pavimentació.

Ja han començat els treballs de plantació d’arbrat als carrers del centre de la ciutat que són objecte d’una reurbanització completa per convertir-los pròximament en zona de prioritat per a vianants. En total, s’hi planten 95 arbres d’aquestes espècies: acer, 16 unitats; lledoner, 21 unitats; perera, 24 unitats; freixe, 25 unitats; mèlia, 2 unitats; llentiscle, 6 unitats, i xicranda, 1 unitat.

Pavimentació

A partir del proper dia 20 es faran els treballs de pavimentació de la calçada del tram del passeig d’en Llorenç Serra (entre la rambla de Sant Sebastià i l’avinguda de Santa Coloma) i de l’avinguda de la Generalitat (entre la plaça de la Vila i el carrer de la Cultura).

Oficina d'informació


L’oficina d’informació de les obres està situada al carrer de la Balldovina, 7. L’horari és de dilluns a dimecres de 16.00 a 18.00 i els divendres de 10.00 a 12.00 h. Més informació, al 93 462 40 37 (de dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 h) i a obrescentre@gramenet.cat.