A la concentració hi assistiran l’alcaldessa de Santa Coloma Núria Parlon i representants del consistori, a més de les entitats i ciutadania que s’afegeixin.
Des que es va començar el segrest dels cooperants catalans que participen a la caravana Barcelona Acció Solidària, Santa Coloma ha mostrat la seva solidaritat i recolzament amb el Roque Pascual, l’Albert Vilalta i les seves famílies. Representants de l’Ajuntament de Santa Coloma i la ciutadania han participat en les concentracions a la ciutat i a Barcelona.
Avui, Barcelona Acció Solidària ha convocat una altra concentració a la plaça del Rei de Barcelona, que comptarà amb l’assistència de l’alcaldessa de Santa Coloma, Núria Parlon, per reiterar el suport als segrestats i a les seves famílies i per reclamar l’alliberament dels dos cooperants.
En aquest sentit, l’Ajuntament de Santa Coloma fa una crida a la participació de les entitats i associacions, i de tota la ciutadania.