ACTUALITZACIÓ 08:30 Una avaria elèctrica provoca una fuita de gas a la zona de plaça de Catalunya

Els técnics han treballat fins la matinada i hores d'ara està pràcticament solventat. Solament resten 4 abonats al servei de gas afectats.

Sobre les 19 hores d'ahir una avaria elèctrica va provocar una fuita de gas a la zona de la plaça de Catalunya. En temps rècord Policia Local, Mossos d'Esquadra, Bombers i els operaris de les companyies de gas i electricitat han procedit a desplegar el dispositiu de seguretat i tallar el subministament en alguns edificis de la zona.

Durant el matí d'avui, els operaris de la companyia de subministrament d'electricitat i els de la companyia de gas estan procedint a lreparar l'avaria elèctrica que, segons les primeres hipotesis, va provocar l'escapament de gas. Com a mesura de seguretat la companyia de gas va tallar el subministrament en algunes finques dels carrers de Sant Carles, Cultura i Avinguda de la Generalitat. En aquest moment, solament hi resten 4 abonats afectats.

Aquest incident s'ha produit fora de l'àmbit d'execució de les obres de reforma del centre comercial de la ciutat que s'estant duent a terme. Als pocs moments de produir-se l'escapament Bombers de la Generalitat van activar el protocol de seguretat escaient. Al lloc es van destacar a més dels operaris de les empreses, diferentes dotacions de Policia Local i Mossos d'Esquadra.

*Anirem actualtizant la informació