"Iniciació a la fotografia de la natura" Diumenge 29 (11.00)
De la mà de l'Albert Masó, reconegut fotògraf naturalista, sabràs quin és l'equip bàsic per fer fotografia de natura, i tot el que cal saber per endinsar-te en aquesta modalitat.
ÚLTIMES PLACES Per reservar plaça hi han dues opcions:
- S'ha d'inscriure al facebook donant el teu número de telefon i el teu correu electrònic per correu privat
- O trucant al 618 007 230
Parc de Mobilitat
Fins al 29 de juny, tots els diumenges estarà obert el Parc de Mobilitat Sostenible i Segura perquè els infants aprenguin, mitjançant el joc, les normes i els senyals de conducció. L’horari del Parc serà de 10 a 10.25 per a nens de 6 a 8 anys; de 10.30 a 10.55, per als de 9 i 10 anys; de 11 a 11.25 per als que tenen entre 6 i 8 anys, i d’11.30 a 11.55 per als que estan entre 9 i 10 anys.
Objectius del centre
El Centre d’Educació Ambiental Ecometròpoli té com a objectius sensibilitzar la població sobre la protecció del medi ambient i donar a conèixer la biodiversitat existent a l’entorn natural de la nostra ciutat.
El Centre, ubicat al Recinte Torribera, està enclavat en un lloc privilegiat, en un dels accessos naturals al parc de la Serralada de Marina. Ecometròpoli ofereix diversos espais i una oferta d’activitats per a tots els públics.