A partir del 13 de maig treballs d'asfaltat al passeig Salzereda

A partir del proper 13 de maig es faran els treballs d'asfaltat del Projecte de canalització elèctrica que enllaçarà les subestacions de Santa Coloma de Gramenet i Sant Adrià del Besòs. Les obres consistiran a cobrir una rasa de formigó que transcorre des de la fàbrica de Cacaolat a Can Zam fins al Pont del Molinet.

Durant dos dies es durà a terme l'asfaltat de la canalització elèctrica que unirà les subestacions de Santa Coloma i el municipi veí de Sant Adrià. Des del 13 de maig es taparà la rasa que provisionalment estava coberta per formigó. Els treballs s'efectuaran en diferents trams que han de completar un recorregut que s'inicia a l'alçada de la fàbrica Cacaolat a Can Zam i que arriba fins a la zona del Pont del Molinet.

Al llarg d'aquests dos dies quedaran afectats diferents espais d'estacionament en tres trams degudament senyalitzats. Els punts són Can Zam-Pista Atletisme on  s’acondicionarà un aparcament provisional davant dels camps de futbol, passeig Salzereda entre els carrers Major-Maria de Déu dels Àngels i finalment Salzereda-Pont del Molinet. Les obres no provocaran talls de trànsit.