3a jornada integració i esport

Es celebrarà aquest diumenge, 1 de juny, de 10.30 a 14.00 hores, a l'escola Fray Luis de León.

L’esport té un gran potencial educatiu: permet treballar la comunicació, fomenta la tolerància, la cooperació, el respecte, l’autonomia, la presa de decisions, la responsabilitat, la disciplina, l’adquisició d’hàbits d’higiene, la salut... i també ajuda a la integració de les persones.

Enguany, la FAMPAs celebra la 3a Jornada Integració i Esport aquest diumenge, 1 de juny, de 10.30 a 14.00 hores, a l'escola Fray Luis de León. Podreu participar en activitats esportives, tallers de diferents esports, tast de ioga, activitats infantils, jocs i demostracions esportives, alhora que podreu conèixer els projectes que les entitats de la nostra ciutat porten a terme per a la integració de les persones en risc d’exclusió social. 

Aquestes jornades compten amb el suport dels monitors i monitores del programa municipal “Patis Oberts”.

A més, aquest any s’ha convidat el Club de Twirling Ciutat de Badalona, que farà una demostració d’aquesta disciplina que té una gran tradició i està abastament arrelada a Catalunya, on hi ha una trentena de clubs, la majoria dels quals pertanyen a la Federació Esportiva Catalana de Twirling (FECT). 

La jornada finalitzarà amb l’actuació de la companyia colomenca Alquimistes Teatre, que oferiran un espectacle interactiu.

Hi col·laboren: l’Ajuntament de Santa Coloma, CNL L’Heura, CEMFIS, CIESC, Club Bàsquet Gramenet, Club de Twirling Ciutat de Badalona, Santa Coloma Cricket Club, Karate Kyokushin-Can Peixauet, Lleure Futurgrama, Tierra-Grupo de Crecimiento Personal, Torribera Complex Esportiu.